Din vare er nu lagt i indkøbskurven

Din indkøbskurv er tom.

 

BLACK FRIDAY & BLACK WEEK er startet!
Shop med -20% på ikke nedsatte varer med koden black20
(Gælder ikke de få varer under nyheder, nedsatte varer
eller Proenza Schouler White Label)
Se flere info i nyhedsbrevet her:

Shop med -40% på et stort udvalg af sæsonvarer
(Rabatten er allerede fratrukket)
Se kategorien Black Week/Friday her:

Julegaver kan returneres t.o.m. 
d. 6. januar 2021
Skriv JULEGAVE i kommentarfeltet.
Vi har desværre ikke mulighed for indpakning
af gaver under Black Week.

HANDELSBETINGELSER

VIGTIG INFO: Bemærk, at der er først indgået en bindende aftale/kontrakt imellem dig og FashionByEmma.dk, 
når vi sender dig en e-mail med fakturaen på din ordre/bestilling.Hvorefter vi trækker beløbet og afsender din ordre.

Adresse til returnering af varer eller reklamationer:
(Bemærk at vi ikke modtager pakker som sendes uden omdeling eller pr. efterkrav)
Varereturnering med PostNord   
skal ske til adressen:

FashionByEmma
Postboks 117
2860 Søborg
Mrk. Retur eller Reklamation
Varereturnering med GLS eller UPS
skal ske til adressen:

FashionByEmma
Råbroparken 4
2765 Smørum
Mrk. Retur eller Reklamation

E-mail: info@FashionByEmma.dk
Telefon: +45 5194 9300
Bankforbindelse: Danske Bank, Glostrup afdeling -  konto nr. 3138 11141498

VELKOMMEN TIL FashionByEmma
Når du handler hos FashionByEmma, accepterer du automatisk nedenstående handelsbetingelser, som altid er de gældende handelsbetingelser. Det er vigtigt, at du læser handelsbetingelserne grundigt igennem, inden du handler og inden du godkender vores handelsbetingelser i bestillingssforløbet. 

GENERELT
En bestilling / ordre / kontrakt er først en bindende aftale, når du modtager en e-mail med fakturaen. Vi bestræber os på, at alle ordrer afgivet alle hverdage inden kl. 13:00 sendes samme dag via PostNord. I forbindelse med udsalg, ferieperioder og helligdage kan der forekomme længere leveringstid. Vi sender alle varer som forsikret pakkepost. Er pakken og/eller indholdet beskadiget, når du modtager det, bedes du anmelde det til FashionByEmma inden for 48 timer. Hvis pakken ikke kommer frem inden for 3 hverdage bedes du anmelde det til FashionByEmma inden for 48 timer, så vi kan efterlyse pakken hos PostNord. Når vi overdrager pakkerne til PostNord er leveringstiden som regel 1-2 hverdage. (Kun gældende for Dansk brofaste leveringsadresser). FashionByEmma.dk kan ikke gøres ansvarlig for forsinkelser hos PostNord.

BESTILLING/ORDRE - VIGTIG INFO
Når du har fundet de varer, du ønsker at købe, og tilføjet dem til indkøbskurven, skal du angive dine personlige oplysninger - eventuelt en anden leveringsadresse - og dine kreditkortoplysninger. Når du har læst og accepteret handelsbetingelserne samt gennemført betalingen, modtager du automatisk en bestillings / ordrebekræftelse pr. e-mail. Denne er ikke en bindende aftale, det er fakturaen som i vores handelsbetingelser, som er den bindende købsaftale. 

  1. Varer der ønskes lægges i indkøbskurven
  2. Du udfylder dine personlige oplysninger, evt. anden leveringsadresse, samt ønsket leveringsmetode
  3. Du vælger den måde du ønsker at betale (Mobilpay, Kreditkort, Viabill)
  4. Du læser og accepterer vores handelsbetingelser
  5. Når du har afgivet din bestilling, modtager du en mail fra os, vedrørende at din bestilling er modtaget,
    men at den ikke er en bindende aftale i mellem dig og FashionByEmma.dk

    Det vil sige, at der ikke er indgået en bindende købsaftale, før du modtager en faktura fra os.
  6. Du modtager en mail med, at din bestilling er under behandling, forsendelsesinfo og track and trace. Dette er ikke en bindende aftale, men info om at din bestilling er ved at blive behandlet.
  7. Lageret kontrollere bestillingen og pakker din ordre.
  8. Når din bestilling er pakket, bliver den godkendt og der fremsendes en faktura, som er den bindende købsaftale,
    samt beløbet trækkes fra din konto. (Beløbet trækkes ikke før bestillingen er godkendt, bindende og afsendes fra vores lager.

    Årsagen til at du modtager forsendelsesmail med track and trace, før den bindende købsaftale, som er fakturaen, skyldes at lageret behandler bestillingen og pakker efter forsendelsesmailen,

hvorefter den godkendes som en bindende aftale med en faktura.

BEMÆRK Bestillingen/orden er først godkendt/accepteret af Fashionbyemma.dk, når du modtager en faktura på e-mail, bestillingsbekræftelsen
eller mailen med forsendelsesinfo er ikke en bindende købsaftale.

Hvis du ikke har modtaget en bestillings- ordrebekræftelse fra FashionByEmma.dk bedes du tjekke din spam, eller kontakte os, da vi altid automatisk sender en mail med en ordrebekræftelse, når der er foretaget en bestilling, samt en faktura når bestillingen er godkendt.

FAKTURA
Når vi har pakket din bestilling, modtager du en e-mail med en faktura, som betyder at ordren er godkendt/accepteret af FashionByEmma.dk, beløbet trækkes fra din konto og afsendes fra vores lager samme dag.

TRACK AND TRACE
Du modtager mailen med track and trace før mailen med faktura, som er godkendelse af bestillingen. Dette skyldes af lageret pakker din ordre, udfra bestillingen samt de sætter postlabel på pakken. Så har du mulighed for at følge din ordre via Postnords track and trace. Først herefter trækkes beløbet og du modtager du en faktura som en accept og godkendelse af købet/ordren.

BETALING
Hos FashionByEmma kan du betale med betalingskort som dankort, VISA/dankort, VISA, Visa Electron, Mastercard, Maestro, American Express og JCB. Betaling og indtastning af kortoplysninger foregår igennem en tredjepart (Quickpay), og denne part er godkendt og kontrolleret af NETS. FashionByEmma får således aldrig adgang til dine kortoplysninger, da disse bliver opbevaret sikkert og forsvarligt hos tredjepart og NETS. Alle forbindelser mellem FashionByEmma, tredjepart og NETS foregår via sikre og krypterede forbindelser (SSL).

Købsbeløbet bliver først trukket, når bestillingen er godkendt med en faktura og varen afsendes fra vores lager. Der kan aldrig trækkes et større beløb, end ordrens beløb.
Alle priserne er angivet i danske kroner og er inklusive 25 % moms, medmindre varen skal sendes til et land uden for EU – i så fald er indkøbet momsfrit.

Det er ikke tilladt at gennemføre en ordre med en faktureringsadresse uden for EU og leveringadressen i Danmark, da der altid skal betales dansk moms af pakker der leveres til en adresse i Danmark. På grund af toldreglerne uden for EU er det ikke muligt at få sendt ordren som gave. 

UDSALG, EVENTS, NEDSATTE VARER
Når Fashionbyemma.dk holder udsalg, har nedsatte varer, events m.m. gælder det ikke med tilbagevirkende kraft. Dvs. hvis du har handlet en vare til -40% som efterfølgende sættes længere ned, 
refundere vi ikke differencen, men du er velkommen til at sende varen retur og lave en ny ordre på den. Som de fleste udsalg reduceres priserne løbende, men der vil udvalg af str., farver og styles også være reduceret. 

LEVERING OG FRAGT

FRAGTFRI LEVERING OVER DKK 499,00 I DANMARK (GÆLDER IKKE NEDSATTE VARER)
FashionByEmma sender din bestilling fragtfrit på køb over DKK 499,00 i hele Danmark (dog ikke til Grønland og Færøerne). 
Dette gælder dog ikke ved køb af udsalgsvarer og nedsatte varer, som pålægges en fragt pris på DKK 55,00* med omdeling af PostNord, eller DKK 39,00* uden omdeling.
Bestiller du i samme ordre en vare til fuld pris over DKK 499,00 og en udsalgsvare eller nedsat vare, er leveringen gratis. 

VIGTIG INFO VEDR. FRAGT PÅ STØRRE MÆNGDE AF UDSALGSVARER
**Hvis en ordre/bestilling med mange udsalgsvarer vejer mere end 2 kg. vil pakke blive volumeberegnet efter postnords volumeberegner og der sendes et link til betalng af ekstra porto, før pakken afsendes fra vores lager. Fragtprisen på kr. 39,- eller 55,00 er den fragt vi betaler til postnord, men den pris er beregnet udfra pakker som vejer max 2 kg.
(Dette gælder også selv om ordren indeholder 1 vare til fuld pris over 499,- )


Standardlevering hos FashionByEmma.dk er uden omdeling kr. 39,00 via PostNord, men der kan tilvælges levering med omdeling til privat eller erhverv, dette koster kr. 55,00 via PostNord.

DAG TIL DAG LEVERING I DANMARK
Vi bestræber os på hurtig levering, og på at alle ordrer afgivet alle hverdage inden kl. 13:00 overdrages samme dag til PostNord, hvorefter du har din pakke inden for 1-2 hverdage.
Ordrer afgivet efter kl. 13:00 sendes den efterfølgende hverdag.
I forbindelse med udsalg, ferieperioder og helligdage skal der påregnes længere leveringstid. Hvis pakken ikke er kommet frem eller anmeldt fra postNord inden for 3 hverdage, bedes du kontakte FashionByEmma med det samme, så vi kan efterlyse pakken. 

FashionByEmma kan ikke drages til ansvar for forsinkelser hos PostNord.

BEMÆRK: Det er desværre ikke muligt at afhente eller aflevere varer på adressen, da vi ikke har lager på adressen, samt at vi under udsalg ikke har mulighed for at slå flere ordre sammen.

LEVERING TIL UDLANDET
Vi sender til Grønland, Island, Færøerne, Skandinavien og Europa.
Vi bestræber os på hurtig levering, og på at alle ordrer afgivet alle hverdage inden kl. 13:00 sendes samme dag. 
Ordrer afgivet efter kl. 13:00 sendes den efterfølgende hverdag. I forbindelse med udsalg, ferieperioder og helligdage må der påregnes længere leveringstid.

Fragtprisen til Skandinavien er DKK 150
Fragtprisen til Grønland er DKK 350,00 (FLY) - Lige pt. sender vi ikke til Grønland.
Fragtprisen til Færøerne, Island og resten af Europa er DKK 250,00
Forventet leveringstid: 3 - 7 hverdage.

SHIPPING RATES

Deliveries to Danish addresses are shipped for free (except addresses in Greenland and Faeroe Islands) – if the orders only containing products on sale the shipping rate is DKK 55,00 or DKK 39,00. We  sent to Europe, Scandinavia, Greenland and Faeroe Islands, here the following applies.

Shipping rate for Scandinavia is DKK 150,000
Shipping rate for Greenland is DKK 350,00 (Airplane)
Shipping rate for Faeroe Islands, Island and Europe is DKK 250,00

Orders will be sent from Denmark within 1-2 working days, and will normally arrive 3 – 7 working days after that.

POSTNORDS MODTAGERFLEX
Vær venligst opmærksom på, at du ved tilmelding til PostNords ordning, Modtagerflex, selv hæfter for pakken, hvis den skulle bortkomme. 
FashionByEmma kan ikke påtage sig ansvar for pakker med Modtagerflex, da aftalen er indgået mellem dig og PostNord.

NÅR DU MODTAGER VAREN
Når du modtager varen, bedes du gennemgå varen for fejl og mangler, som vi skulle have overset. Dette bedes du gøre inden for rimelig tid og gerne inden for 7 hverdage.
Lageret gennemgå alle varer for synlige fejl og mangler, inden de sendes fra vores lager, ofte har vi dobbelt kontrol, undtagen i travle perioder.

14 DAGES RETURRET

HVIS DU FORTRYDER ET KØB
FashionByEmma yder 14 dages fuld returret, fra den dag du modtager dine varer, dvs. den dag du eller tredje person med fuldmagt til at afhente din pakke, har disposition over dine varer.
Du har ret til at fortryde en aftale uden begrundelse inden for 14 dage.

For at gøre fortrydelsesretten gældende, skal du ved en utvetydig erklæring give os meddelelse herom senest 14 dage efter modtagelsen af varen. Dette kan ske via e-mail på info@fashionbyemma.dk.  hvor du skal oplyse ordre eller fakturanummer. Hvis du gør fortrydelsesretten gældende per mail, har du herefter 14 dage til at sende varen retur.
Hvis ikke ovenstående følges, kan FashionByEmma.dk afvise at tage varen retur.

Når vi afsender din ordre, vedlægger vi en forudbetalt returlabel med forsikret forsendelse via PostNord, som er valgfri at benytte. Prisen for returportoen er DKK 55,00 (på pakker som vejer max 2 kg.) som vil blive modregnet i prisen på den varer der returneres. Hvis pakkens vægt overstiger 2 kg. vil prisen blive vægt/volumeberegnet ihenhold til postnords priser, denne pris vil ligeledes blive modregnet i prisen på de varer der returneres. Returneringsomkostningerne betales af køber. Læs mere under returfragt.

KØBER ER ANSVARLIG FOR RETURPAKKEN
Køber betaler returneringsomkostningerne, samt er ansvarlig for pakken, indtil den er modtaget hos Fashionbyemma.dk (Uanset om det er vores label eller andet fragtfirma der benyttes).
Hvis pakken er forsinket, beskadiget, eller ikke kommer korrekt frem, er det købers ansvar at efterlyse pakken hos PostNord eller kræve erstatning, på samme måde, som hvis det ikke var vores label der var benyttet. VIGTIGT: Husk at få en kvittering fra Postnord, på at du har indleveret pakken, det er købers bevis på at pakken er sendt, ellers frafalder erstatning fra Postnord. Fashionbyemma har ikke erstatningspligt på returpakker / returvarer som forsvinder hos Postnord eller andet fragtfirma.

HVORDAN RETURNERER JEG

  1. Pak dine varer i forsvarlig emballage, i samme stand som du modtog varen.
  2. Udfyld retursedlen og vedlæg den varen.
  3. Sæt medsendte postlabel fra Postnord eller andet fragtfirma, på kassen eller forsendelsesposen.
  4. Husk at noterer forsendelsesnumret (Parcel-ID – Langt nummer, som står i bunden af medsendte postlabel), så du kan spore/følge pakken.
    (Vi har ikke dit forsendelsesnummer, så det er vigtig du skriver det ned).
  5. Afleverer pakken hos Postnord, eller andet fragtfirma. Det er VIGTIGT at du får kvittering på at din pakke er indleveret,
    hvis pakken bliver væk, er det dit bevis for at pakken er afleveret hos Postnord eller andet fragtfirma, ellers frafalder erstatningen fra fragtfirmaet.

Returvarer returneres med omdeling til følgende adresse:

(Bemærk: Hvis vores postlabel ikke benyttes ved retur, skal returvaren sendes med omdeling (se nedenstående adresser), vi modtager/afhenter ikke pakker, som
sendes via GLS eller Postnord uden omdeling.

Varereturnering med PostNord
skal ske til adressen:

FashionByEmma
Postboks 117
2860 Søborg
Mrk. Retur eller Reklamation
Varereturnering med GLS eller UPS
skal ske til adressen:

FashionByEmma
Råbroparken 4
2765 Smørum
Mrk. Retur eller Reklamation
 
VIGTIGT: Det er desværre ikke muligt at returnere varer personligt i Smørum, da vi har lager i Ballerup.

køber kan kontakte os på:
E-mail: info@FashionByEmma.dk
Telefon: +45 5194 9300

Når du handler hos FashionByEmma.dk har du 14 dages fortrydelsesret, hvor du kan meddele os, at køber fortryder købet og derpå returnerer varen til os.
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, hvor du eller en anden person, som du har valgt får varen i fysisk besiddelse.

Hvis fristen udløber på en helligdag, lørdag, grundlovsdag, juleaftensdag eller nytårsaftensdag forlænges fristen til den følgende hverdag. For at gøre fortrydelsesretten gældende, skal du ved en utvetydig erklæring give os meddelelse herom senest 14 dage efter modtagelsen af varen. Dette kan ske via e-mail på info@fashionbyemma.dk.  hvor du skal oplyse ordre eller fakturanummer. Hvis du gør fortrydelsesretten gældende per mail, har du herefter 14 dage til at sende varen retur.

Du kan ikke fortryde ved at nægte at modtage varen eller ved at undlade at hente den uden samtidig at give besked om, at du fortryder. Køber dækker alle omkostninger fra Postnord, hvis pakken ikke afhentes. Det gælder portoen begge veje. Hvis der er gået mere end 14 dage, vil pakken ikke blive accepteret som en returvare. Køber betaler porto omkostningerne ved ny fremsendelse, så køber skal betale for 3 x porto via mobilpay. 

Du må efter modtagelsen alene håndtere varerne på en måde, så du kan fastslå varernes kvalitet, materialer, farver, facon og pasform og om tøjet eller skoene har den rigtige størrelse. Men du må ikke tage tøjet i brug og du må ikke fjerne leverandørmærkatten eller FashionByEmma.dk’s hangtag. Begge er altid vedhæftet så det er muligt at prøve, røre, føle på den købte vare. Hvis tøjet tages i brug, vil der blive fastsat en værdiforringelse ud fra en evt. gensalgsværdi minus de ekstra omkostninger FashionByEmma har ved håndtering af dette.

VIGTIG: Vi tager ikke varer retur, der har overskredet fortrydelsesretten, her forbeholder vi os retten til at returnere/afvise en varen (på købers omkostning), hvis den overskrider de 14 dages returret, medmindre der er en aftale om forlænget returret.

VIGTIGT: Varer refunderes kun med det fulde købsbeløb eller byttes, hvis FashionByEmmas returmærke og leverandørmærkat eller plombering af cremer er intakte og stadig sidder på varen, samt at varen er ubrugt. Dette er din garanti for at varen er ubrugt og for at sikre at du som kunde ikke køber et stykke tøj som er brugt.

FashionByEmma.dk er ansvarlig for at sætte leverandørmærkat og hangtag, således at det er muligt at føle, røre og prøve varen, samt det er muligt inden fortrydelsesfristens udløb at prøve varen et par gange, som var det i en fysisk butik.

Alle varer, der returneres til FashionByEmma, skal være forsvarligt pakket ind. Emballage til strømper og leggings må ikke være brudt. Skotøjsæsker og bælteæsker må ikke bruges som forsendelsesæsker, men varen skal pakkes forsvarligt ind ved returnering.  
Når vi har modtaget returvaren, vurdere FashionByEmma om varen er ubrugt og hvis varen er ubrugt med hangtag og leverandørmærkat, så refunderes købsbeløbet hurtigst muligt og inden for 7 hverdage. Pengene kan kun refunderes til det kreditkort, som er brugt til betaling af varen. Hvis der er betalt via kontooverførsel, refunderes pengene til den konto, der oplyses. Hvis varen er brugt, refunderes det beløb som er beregnet efter værdiforringelsen.

VIGTIG:
Du kan miste dit købsbeløb helt eller delvis hvis den returnerede vare er forringet. Der vil blive fastsat en værdiforringelse ud fra en evt. gensalgsværdi minus de ekstra omkostninger FashionByEmma har ved håndtering af dette. Købsbeløbet refunderes naturligvis 100% hvis varen er ubrugt (dvs. kun prøvet på med omtanke), med intakte hangtags og leverandørmærkatter, som ikke er fjernet fra tøjet. (excl. fragtomkostninger på nedsatte eller udsalgsvarer).

Det sker, hvis varens værdi er forringet, hvis fx:

  • Du reelt har taget varen i brug
  • Du har fjernet leverandørmærkat, leverandørmærke og/eller FashionByEmmas hangtag
  • Den er blevet beskadiget, mens du havde ansvaret for den
  • Du har håndtereret varen på anden måde, end det var nødvendigt, for at du kunne fastslå varernes art, egenskaber og den måde, som de fungerer på
  • Brud på plombering af cremer, parfumer og lign.
  • Varen dufter af parfume, røg eller anden lugt, der gør at varen ikke kan sælges
  • Der er hundehår, kattehår eller hår fra andet dyr på varen
  • Varen er urimeligt krøllet pga uansvarlig forsendelse eller behandling

Der er mange omkostninger forbundet med at sætte en brugt vare til salg, så denne fremstår salgsklar, disse fratrækkes den brugte vares gensalgsværdi. Hvis omkostningerne overstiger den brugte vares gensalgsværdi eller er lig med værdien, sættes varen ikke til salg. Kunden er altid velkommen til at få varen retur. Kunden betaler fragtomkostningerne, hvis kunden ønsker varen retur.

Hvis køber mod forventning ikke ønsker at returnere varen efter beregning af værdiforringelsen, betaler køber selv retur fragten. Køber er altid velkommen til at kontakte FashionByEmma.dk vedr. værdien af en brugt vare. Du kan kontakte os på e-mail Info@fashionbyemma.dk eller telefon 51949300 (Telefonerne er åbne alle hverdage fra kl. 10:00 til 13:00)

HVIS DU ØNSKER OMBYTNING TIL ANDEN STØRRELSE ELLER FARVE

Ønsker du at bytte dit køb til samme vare i en anden farve eller størrelse, skal du returnere den ubrugte varer og lave en ny ordre via webshoppen, så du ikke risikerer, at den ønskede farve eller størrelse bliver udsolgt i mellemtiden, samt vi har automatisk lagerstyring. Når vi modtager den ubrugte returvare med hangtag og leverandørmærkat, overføres pengene til din konto.

VIGTIGT: Varen refunderes kun med det fulde købsbeløb eller byttes, hvis varen er ubrugt, og hvis FashionByEmmas returmærke og leverandørmærkat er intakte og stadig sidder på varen. Disse skilte er din garanti for at tøjet er ubrugt og for at sikre at du som kunde, ikke køber et stykke tøj som er brugt. Se eventuelt de generelle regler for fortrydelse/returret.

Det er køber som betaler returfragten og som har ansvaret for pakken, indtil FashionByEmma.dk har modtaget pakken.

RETURNERING AF GAVER
Hvis du har modtaget en gave købt hos FashionByEmma, som du ønsker at returnere, gælder betingelserne for normal returret, medmindre der er blevet aftalt forlænget returfrist. Beløbet for varen kan desværre ikke refunderes til andre kreditkort end det kort, hvormed gaven er betalt, men vi kan udstede et tilgodebevis, hvis det ønskes. Se ovenstående regler for hvordan du gør brug af returretten. VIGTIGT:  Varen kan kun returneres, hvis varen er ubrugt og hvis FashionByEmmas returmærke og leverandørmærkat er intakte og stadig sidder på varen.

REKLAMATIONER
Alle varer købt hos FashionByEmma er omfattet af købelovens 24 måneders reklamationsret.
Reklamationsretten betyder, at du som kunde kan klage over fejl eller mangler ved varen, som er opstået inden for 24 måneder efter købet. Reklamationsretten dækker ikke fejl eller mangler ved varen, som er opstået på grund af forkert brug, manglende eller forkert vedligeholdelse og opbevaring, almindeligt slid eller forkert vask, hvor vaskeanvisningen ikke er fulgt.

Vi gør opmærksom på, at der ikke ydes garanti på pailletter, perler, sten, nitter og lignende.

Vi gør opmærksom på at hvis du opdager en plet (som vi har overset) så skal vi gøres opmærksom på det med det samme den opdages, og før en eventuel vask, ellers bortfalder garantien - medmindre vasken er efter aftale med os.

Ved reklamationer repareres varen vederlagsfrit af FashionByEmma eller leverandøren, såfremt original kvittering vedlægges. Hvis varen ikke kan repareres eller ombyttes til en tilsvarende vare, krediteres denne efter accept fra leverandøren. Ovenstående er under forudsætning af, at reklamationen er godkendt.

FashionByEmma anbefaler, at varen returneres via PostNord, og at returvaren sendes som pakkepost, da dette giver mulighed for at spore pakken i PostNords system. Husk derfor altid at gemme din postkvittering som dokumentation for, at varen er afsendt. Bemærk, at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav. Køber er ansvarlig for pakken, indtil den er modtaget hos FashionByEmma.

VIGTIGT: Reklamationer skal altid meldes til FashionByEmma før returnering af varen. Husk at vedlægge original kvittering - Er reklamationen berettiget, refunderer vi naturligvis dine rimelige fragtomkostninger for at sende varen retur til os. I modsat fald skal du selv afholde alle udgifter til transport, herunder vores fragtomkostninger til returnering af varen.

Ved reklamationer, fejl, mangler og udeblevne leverancer, kontakt venligst kundeservice på e-mail: info@FashionByEmma.dk eller tlf. + 45 5194 9300

Varereturnering skal ske til nedenstående:

Varereturnering med PostNord   
skal ske til adressen:

FashionByEmma
Postboks 117
2860 Søborg
Mrk. Retur eller Reklamation
Varereturnering med GLS eller UPS
skal ske til adressen:

FashionByEmma
Råbroparken 4
2765 Smørum
Mrk. Retur eller Reklamation

 

KLAGEADGANG
Du er selvfølgelig altid velkommen til at kontakte vores Kundeservice, hvis du har klager over en vare, som du har købt hos FashionByEmma.dk. Vores Kundeservice kan både kontaktes telefonisk eller pr. mail.

Du kan også indgive en klage over en vare, som du har købt hos os, til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk
 
Du kan også anvende EU-Kommissionens online klageportal ved indgivelse af en klage. Den er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Du kan indgive klagen på følgende link: http://ec.europa.eu/ hvor efter du vælger sprog. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse info@fashionbyemma.dk
 
Såfremt vi ikke kan nå til en fælles løsning gennem Center for Klageløsning, har du adgang til at klage til Forbrugerklagenævnet. Følg linket for at indgive en online klage hos Forbrugerklagenævnet: https://minsag.forbrug.dk/FKVWeb/CheckComplaintStart.aspx
 

TILGODEBEVIS
Et tilgodebevis til FashionByEmma har en gyldighed på 3 år fra udstedelsesdatoen.
Tilgodebeviset bruges ved at indtaste koden fra tilgodebeviset i værdikodefeltet, så fratrækkes beløbet automatisk fra købsbeløbet. Hvis der handles for mere end tilgodebevisets værdi, nedskrives det fulde købsbeløb med gavekortets beløb. Det er ikke muligt at ombytte et tilgodebevis til kontanter.

UDSOLGTE VARER
Hvis du er interesseret i en vare, der er udsolgt, har du mulighed for at kontakte os på info@FashionByEmma.dk. Vi undersøger gerne, om vi kan bestille varen hjem til dig igen, eller om vi har tilsvarende vare, der kunne have din interesse.

Vi tager forbehold for udsolgte varer og trykfejl.

RABATKODER
Vi forbeholder os retten til at annullere en ordre, hvis den rabatkode som bliver brugt er udløbet eller bliver brugt på varer som den ikke gælder på, dvs. hvis en kode der kun gælder 'for ikke nedsatte' varer, bliver brugt på nedsatte varer eller lign. 

FORBRUGERBESKYTTELSE
FashionByEmma overholder alle Forbrugerstyrelsens retningslinjer og alle vejledninger for sikker e-handel, samt vi er medlem af FDIH (Foreningen For Dansk Internethandel)
Efter dit køb trækker vi naturligvis først beløbet for varen, når varen er afsendt fra vores lager. Ligeledes overholder vi alle regler for behandling af indsigelser, gavekort, tilgodebevis, fragt og sikker e-handel. Der er altid 14 dages fuld returret og 24 måneders reklamationsret.

FORBEHOLD
Alle priser er inkl. moms. Vi tager forbehold for trykfejl og tastefejl på webshoppen, fejl i produktbeskrivelser eller priser, ligesom vi tager forbehold for, at en vare kan være udsolgt.

BESKRIVELSE AF VAREN
Vi bestræber os på at vise varerne så virkelighedstro som muligt, med produktbilleder i god kvalitet og detaljerede produktbeskrivelser. Vi kan dog ikke garantere, at varen har præcis den farve, som din computerskærm viser, da farver kan fremstå forskelligt, alt efter dine skærmindstillinger.

FashionByEmma – BESKYTTELSE AF TEKSTER, BILLEDER, DESIGN OG GRAFIK
Alle tekster, billeder, produktbilleder, modelbilleder, design og grafik på www.FashionByEmma.dk er beskyttet af lov om ophavsret. Uautoriseret brug af ovenstående og overtrædelse vil medføre retsforfølgelse, krav om erstatning, vederlag samt godtgørelse for udført arbejde.

LOVVALG OG VÆRNETING
Køb af varer på FashionByEmma.dk er undergivet dansk ret. Enhver tvist afgøres af de ordinære danske domstole.

Tilmeld dig & få 10 %

Til top