Din vare er nu lagt i indkøbskurven

Din indkøbskurv er tom.

 

Få 15% på ikke nedsatte varer over 600,- med koden FBE15
Spar 25% - 50% på et stort udvalg af sæsonvarer!
Forlænget returret på julegaver t.o.m. 6/1-24, skriv julegave i kommentar.
Vi har desværre ikke mulighed for indpakning af julegaver!

24 MÅNEDERS REKLAMATIONSRET

REKLAMATIONER

Alle varer købt hos FashionByEmma er omfattet af købelovens 24 måneders reklamationsret. Reklamationsretten betyder, at du som kunde kan klage over fejl eller mangler ved varen, som er opstået inden for 24 måneder efter købet. Reklamationsretten dækker ikke fejl eller mangler ved varen, som er opstået på grund af forkert brug, manglende eller forkert vedligeholdelse og opbevaring, almindeligt slid eller forkert vask, hvor vaskeanvisningen ikke er fulgt.

Vi gør opmærksom på, at der ikke ydes garanti på pailletter, perler, sten, nitter og lignende. Derudover ydes der ikke garanti på sålerne på Toga Pulla støvler, hvor vi gør opmærksom/anbefaler at de forsåles rimelig hurtigt efter køb/brug, da den originale sål ikke er stærk eller så holdbar.

Vi gør opmærksom på at hvis du opdager en plet (som vi har overset) så skal vi gøres opmærksom på det med det samme den opdages, og før en eventuel vask, ellers bortfalder garantien - medmindre vask af varen, er efter aftale med os.

Ved reklamationer repareres varen vederlagsfrit af FashionByEmma eller leverandøren, såfremt original kvittering vedlægges. Hvis varen ikke kan repareres eller ombyttes til en tilsvarende vare, krediteres denne efter accept fra leverandøren.

FashionByEmma anbefaler, at varen returneres via PostNord, og at returvaren sendes som pakkepost, da dette giver mulighed for at spore pakken i PostNords system. Husk derfor altid at gemme din postkvittering som dokumentation for, at varen er afsendt. Bemærk, at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav. Køber er ansvarlig for pakken, indtil den er modtaget hos FashionByEmma.dk.

VIGTIGT: Reklamationer skal altid meldes til FashionByEmma før returnering af varen. Husk at vedlægge original kvittering - Er reklamationen berettiget, refunderer vi naturligvis dine rimelige fragtomkostninger for at sende varen retur til os. I modsat fald skal du selv afholde alle udgifter til transport, herunder vores fragtomkostninger til returnering af varen.

Ved reklamationer, fejl, mangler og udeblevne leverancer, kontakt venligst kundeservice på e-mail: info@FashionByEmma.dk, vedhæft gerne et billede af fejlen, samt udførlig beskrivelse.

Varereturnering skal ske til adressen:

Lager og adresse til returnering af varer eller reklamationer:

Varereturnering med PostNord   
skal ske til adressen:

FashionByEmma
Postboks 117
2860 Søborg
Mrk. Retur eller Reklamation
Varereturnering med GLS eller UPS
skal ske til adressen:

FashionByEmma
Råbroparken 4
2765 Smørum
Mrk. Retur eller Reklamation
 
Mail: info@fashionbyemma.dk
 

KLAGEADGANG

Du er selvfølgelig altid velkommen til at kontakte vores Kundeservice, hvis du har klager over en vare, som du har købt hos FashionByEmma.dk. Vores Kundeservice kan både kontaktes telefonisk eller pr. mail.

Du kan også indgive en klage over en vare, som du har købt hos os, til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk
 
Du kan også anvende EU-Kommissionens online klageportal ved indgivelse af en klage. Den er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Du kan indgive klagen på følgende link: http://ec.europa.eu/ hvor efter du vælger sprog. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse info@fashionbyemma.dk
 
Såfremt vi ikke kan nå til en fælles løsning gennem Center for Klageløsning, har du adgang til at klage til Forbrugerklagenævnet. Følg linket for at indgive en online klage hos Forbrugerklagenævnet: https://minsag.forbrug.dk/FKVWeb/CheckComplaintStart.aspx
 
 
 
Tilmeld dig & få 15 %

Til top